سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید کنسول دست دوم و استوک

راهنمای خرید کنسول دست دوم

در این مطلب سعی داریم راهنمای خرید کنسول دست دوم را را به شما بیاموزیم. در ادامه با بیان نکاتی برای خرید کنسول کارکرده با شما هستیم.

مهمترین نکات برای خرید کنسول دست دوم چیست؟

جعبه کنسول بازی را به دقت بررسی کنید

بعد از اینکه مدل و برند کنسول خود را انتخاب کردید قبل از هر چیز باید جعبه کنسول را بررسی کنید توجه کنید که ظاهر جعبه کنسول تمیز و بدون پارگی و یا ضرب خوردگی باشد   .

مقایسه کد سریال درج شده بر روی جعبه با سریال دستگاه

پس از اینکه ظاهر جعبه را بررسی کردید لازم است که کد سریال روی جعبه را با کد درج شده بر روی دستگاه مقایسه کنید و اطمینان حاصل کنید که هر دو کد یکسان می باشند.

اگر دو کد یکسان نباشند به معنای این است که جعبه برای دستگاه دیگری می باشد.

کمی با انواع دسته ها و کنسول ها آشنا باشید.

بهتر است که قبل از خرید PS4 درباره ی انواع برند ها، مدل ها و لوازم جانبی مربوطه کمی تحقیق کنید که اگر صاحب کنسول درباره ی اطلاعات کنسول صحبت کرد متوجه شوید که منطور او چیست.

بررسی و توجه به شکل ظاهری کنسول و دسته

پس از بررسی و توجه به موارد ذکر شده در بالا نوبت به خود دستگاه می رسد. توجه به ظاهر دسته، خود کنسول و لوازم جانبی از دیگر مواردی است که قبل از خرید و پرداخت قیمت پلی استیشن 4 کارکرده باید به آن ها توجه کنید.

باید در هنگام خرید کنسول دست دوم، دسته و دیگر لوازم جانبی سالم، بدون خط و خش و… باشد. سالم و تمیز بودن ظاهر نشان دهنده این است که صاحب قبلی تا چه مقدار از وسیله خود مراقبت کرده.

بازی کردن با دستگاه

بهتر است که از فروشنده کنسول بخواهید که آن را روشن کند و به شما این اجازه را بدهد که چند دقیقه ای با دستگاه مورد نظر بازی کنید.

این کار به شما این امکان را می دهد که از سلامت بیشتر دستگاه و..‌. مطمئن تر شوید. توجه کنید که دستگاه نباید خیلی زود داغ شود و یا صدای خاصی بدهد.

اتصال به اینترنت

یکی دیگر از مواردی در راهنمای خرید کنسول استوک قبل از پرداخت هزینه و قیمت کنسول دست دوم باید به آن توجه کنید اتصال دستگاه به اینترنت است. برای این کار از فروشنده بخواهید که شما هم با دستگاه به اینترنت متصل شوید و اگر با مخالفت فروشنده روبرو شوید نشان دهنده این است که صاحب فعلی کنسول یوزرنیم و رمز شخص دیگری را برداشته و یا دزدیده است پس در نتیجه شما هر گاه به اینترنت اتصال پیدا کنید بخش کپی خور دستگاه از بین می رود و یا حتی ممکن است دستگاه شما توسط کمپانی سازنده بلاک، بن و یا همینطور مسدود شود و دیگر شما نمی توانید از دستگاه استفاده کنید.

پس لازم است که حتماً قبل از خرید پی اس 4 از فروشنده بخواهید تا با دستگاه موردنظر شما هم به اینترنت متصل شوید.

در خرید دی وی دی های ( DVD ) مربوطه هم دقت لازم را انجام دهید.

مثلاً توجه کنید که دی وی دی های اورجینال مربوط به کنسول هم بدون خط و خش باشند.

دریافت ضمانت‌نامه کتبی

اگر به تمامی نکات بالا توجه کردید و کنسول و قیمت پلی استیشن 4 دست دوم مورد تأیید شما بود فراموش نکنید که دریافت یک ضمانت‌نامه کتبی همراه با شماره تلفن و آدرس فروشنده بسیار کارآمد خواهد بود.

چرا که اگر بر فرض مشکلی در رابطه با کنسول پیش بیاید شما می‌توانید به‌راحتی با فروشنده آن ارتباط برقرار کنید.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد راهنمای خرید محصولات دیجیتال به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.plaza.ir/mag/category/buying-guide/

راهنمای خرید کنسول بازی PS4

راهنمای خرید کنسول کارکرده

پی اس 4یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه ها و کنسول های بازی در منزل می باشد که قدرت و کیفیت بالای آن در اجرای بی نظیر و پر سرعت بازی های آنلاین و… باعث شده تا بیشتر گیمرها و و افرادی که به بازی های آنلاین و… علاقه دارند پی اس 4 را انتخاب کنند.

کنسول یا همان پلی استیشن 4 با پشتیبانی از لیست بسیار زیاد و متنوع بازی ها دست کاربران را در انتخاب سبک و مدل بازی با همه ی سلیقه ها باز گذاشته است.

همچنین کنسول پلی استیشن 4 که توسط شرکت سونی ساخته شده علاوه بر پشتیبانی از بازی ها خدمات دیگری هم به شما ارائه می دهد از جمله پخش موسیقی و آهنگ های مورد نظر شما، امکان تماشا و مشاهده ی فیلم و سریال به صورت آنلاین، استریم ویدئوهای انتخابی شما و… .

خبر خوب برای کسانی که از دنبال کنندگان و علاقه مندان به نتفلیکس هستند این است که شما با استفاده از پلی استیشن 4 می توانید برنامه های این سرویس را دنبال کنید.

از دیگر ویژگی های پلی استیشن 4 می توان به سرویس های آنلاین دیگری همچون انجام بازی های بتل پست اشاره کرد.

تمامی موارد ذکر شده در راهنمای خرید کنسول دست دوم و دیگر ویژگی های پلی استیشن 4 موجب شده تا روز به روز بر طرفداران پی اس 4 اضافه شود اما هستند افراد و گیمرهایی که به دلایل خاصی مانند ارزان تر بودن قیمت پلی استیشن 4 استوک به خرید کنسول کارکرده اقدام می کنند و ما در این مقاله قصد داریم مهمترین نکات برای خرید کنسول کارکرده را برای شما بیان کنیم تا خریدی بهتر و بدون پشیمانی را تجربه کنید پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 نظر شما در مورد مطلب راهنمای خرید کنسول دست دوم چیه؟ برای ما بنویسید.