سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود و بررسی بازی ایرانی اتاق جنگ برای گوشی های اندروید

دانلود و بررسی بازی ایرانی اتاق جنگ برای گوشی های اندروید

بازی اتاق جنگ

در این مطلب به بررسی بازی ایرانی اتاق جنگ که نسخه فارسی شده بازی War Room می باشد می پردازیم. در ادامه لینک مستقیم دانلود بازی اتاق جنگ را در اختیار شما قرارا می دهیم.

 

 

معرفی بازی اتاق جنگ

بازی اتاق جنگ به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. این بازی در واقع نسخه فارسی شده بازی War Incorporated است که سبک استراتژیک و آنلاین را به همراه دارد. بنابراین اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک و آنلاین هستید، بازی زیبای اتاق جنگ را از دست ندهید.

داستان بازی اتاق جنگ

همانند دیگر بازی های هم سبک، در بازی اتاق جنگ می توانید با رفتن به ماموریت های داستانی، منابع جمع آوری کنید. شاید بزرگترین تغییری که مکانیزم گیم پلی بازی اتاق جنگ داشته، قابلیت بازگرداندن سربازان از میدان نبرد باشد. اگر کلش آف کلنز یا آثار مشابه را تجربه کرده باشید، می دانید حتی اگر نیروهای شما زنده می ماندند، باز هم قابلیت استفاده دوباره از آن ها را ندارید. در صورتی که بازی اتاق جنگ این گونه نیست.

یکی دیگر از بخش های جذاب بازی اتاق جنگ را می توان به حضور فرماندهان ارتباط داد. در عنوان مورد بحث شاهد فرماندهان گوناگونی هستیم که می توانید با خرید آن ها به مزایای مختلفی دست پیدا کنید. البته با وجود تمام المان های سرگرم کننده و کلیشه ای بازی، متاسفانه یک مورد بسیار مهم تو ذوق مان خورد: دیالوگ ها.

دیالوگ های فارسی بازی اتاق جنگ با وجود این که تبدیل به یکی از بهترین بخش های بازی شوند، بسیار بد جلوه می کنند. اصلا چرا این قدر لقمه را دور سر خود می چرخانیم، به این جمله دقت کنید: «فکر می کنی می توانی من را از بین ببری؟ من فرمانده عقرب هستم و تو را به همراه تشکیلات با ارزشت نابود خواهم کرد». متاسفانه دیالوگ های مشابه در بازی زیاد مشاهده می گردد.

شما میتوانید برای دانلود بازی های بیشتر و نسخه مود شده یا هک شده یا پول بی نهایت بازی ها مانند بازی پابجی موبایل، بازی موج سواران مترو، تراریا و پرندگان خشمگین از سایت مت دیدن کنید.

ویژگی های بازی اتاق جنگ

بازی اتاق جنگ

از ویژگی های بازی ایرانی اتاق جنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

گیم پلی بی نظیر

جامع ترین بازی جنگی استراتژیک ! در بازی اتاق جنگ برای نابودی دشمنان خود از موشک های و سلاح های مرگبار استفاده کنید، پهبادها را برای بمب باران پایگاه ها ارسال کنید، از ربات های تخریبگر مدرن برای از بین بردن تاسیسات دفاعی دشمن استفاده کنید و در یک حمله سهمگین با استفاده از نیروهای زمینی عظیم خود دشمن را از بین ببرید.

اتحاد مستحکم

در بازی اتاق جنگ برای بالا بردن رتبه و تسلط بر جهان با دوستان و فرماندهان قدرتمند یک اتحاد تشکیل دهید. برای بدست آوردن گداخت ارزشمند، نیروهای خود را به اشتراک بگذارید، با سرعت بخشیدن به تولیدات کمک کنید و هزینه شروع جنگ را با اتحادهای رقیب بپردازید.

فرماندهان قدرتمند

 فرماندهان قدرتمند را در بازی استخدام و جمع آوری کنید و از قدرت خود برای از بین بردن هر رقیبی که برای شما تهدید است استفاده کنید. امواج مرگ آور، مامورین مخفی و امکانت مختلف دیگر فقط منتظر یک اشاره شما هستند.

سیستم ارتقا

در طول مراحل مختلف بازی اتاق جنگ پایگاه خود را با استفاده از ارتقا دادن تحهیزات پیشرفت دهید. مرکز فرماندهی خود را به یک دژ مستحکم تبدیل کنید، تیربارهای خود را به ماشین های مرگبار تبدیل کنید، ارتش خود را ارتقا دهید و با ارتقا تاسیسات دفاعی خود پایگاه خود را غیرقابل نفوذ کنید.

امکان بازی به صورت چند نفره همزمان

با دشمنانی از سراسر دنیا نبرد کنید! همانند دیگر بازیکنان از سراسر دنیا برای نشان دادن برتری خود مبارزه کنید! برای سلطه بر جهان منابع حیاتی را از پایگاه های دشمن غارت کنید و با متحدین خود همراه شوید.

مراحل تک نفره نفسگیر

ماموریت های مختلفی همچون سرکوب کردن شورشی ها را به همراه قراردادهای مختلفی را که بازی به شما ارائه می دهد را انجام دهید! با سرکوب آشوبگران عدالت را اجرا کنید و پایگاه های آن ها را تسخیر کنید.

دانلود بازی اتاق جنگ :

این بازی مخصوص پلتفرم اندروید ساخته شده و دانلود بازی اتاق جنگ برای کامپیوتر یا پلتفرم های دیگر در دسترس نیست.

در اینجا ما لینک دانلود مستقیم بازی اتاق جنگ مود شده یا هک شده و نسخه اصلی بازی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پیشنهاد ما به شما دانلود نسخه اصلی بازی است پس از دانلود نسخه مود شده یا پول بی نهایت بازی اجتتناب کنید.

سخن آخر:

برای سخن پایانی باید بگوییم بازی اتاق جنگ تفاوت زیادی با آثار مشابه نداشته و ایرانیزه شدن آن هم به دلیل بالا، اصلا به دل نمی نشیند. به عبارت دیگر استودیو سازنده سعی کرده تجربه آشنا ولی همچنان لذت بخش را برای بازیکن ها به ارمغان بیاورد.

نظرتون رو برای ما در مورد بازی اتاق جنگ بنویسید.

برای مشاهده و دانلود بازی های بیشتر از صفحه اصلی سایت دیدن کنید.