سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود و بررسی بازی پابجی موبایل - Pubg Mobile برای اندروید

 

دانلود و بررسی بازی پابجی موبایل - Pubg Mobile برای اندروید

بازی پابجی موبایل

در این مطلب به بررسی و نقد بازی پابجی موبایل در گوشی های اندروید پرداخته سپس لینک دانلود مستقیم بازی و همچنین امکان دانلود بازی Pubg Mobile مود شده را در اختیار شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی بازی PUBG Mobile

نسخه موبایل بازی پابجی موبایل یکی دیگر از انواع بازی های نبرد رویال می باشد، که در بین آن ها می درخشد، این بازی دارای حالت های مختلفی می باشد، یکی از جنبه های این بازی که با بقیه متفاوت است این است که شما یک بار فقط در آن حق جنگیدن دارید و اگر بمیرید نمی توانید بازگردید، البته یک حالت این بازی به این شکل نمی باشد، در کل پابجی موبایل نیز مانند بازی های دیگر حول مفهوم زنده ماندن می چرخد. سایت رسمی بازی پابجی در ایران هر ماه برای این بازی به روز رسانی ها مختلفی عرضه می کند.

خلاصه بازی پابجی موبایل:

بازی پابجی موبایل از جوی‌استیک‌های مجازی برای حرکت بازیکنان و کنترل دوربین استفاده می‌شود. در ابتدا ممکن است به راحتی با این دکمه ها کار نکنید و کمی دست و پا چلفتی باشید اما پس از چند رقابت به خوبی دستتان روان می‌شود.

بازی پابجی موبایل چند دکمه مختلف بعنوان کنترلر ارائه می دهد تا بازی کردن کمی راحت‌تر شود و بازیکن حس بهتری پیدا کند. از جمله این کنترلر‌ها می‌توان به یک دکمه شلیک شناور اشاره کرد که به هر جایی که انگشتتان لمس شود، جابه‌جا می‌شود. این باعث می‌شود تیراندازی بسیار در بازی پابجی موبایل آسان شود و به سادگی ضربه زدن به جایی که انگشت شما در آن قرار دارد، باشد. نه اینکه مجبور شوید دست خود را مجدداً برای شلیک کردن به جایی دیگر انتقال دهید.

آیتم‌های مختلف اعم از جایزه‌ها و خرید‌هایی که از فروشگاه صورت می‌گیرند، به طور خودکار دسته بندی می‌شوند، تا دیگر نیازی به هدر دادن وقتتان سبب مرتب کردن آنها نباشد. با وجود هم? این امکانات، بازی پابجی موبایل هنوز هم کم و کاستی هایی دارد. نقشه بازی بازی پابجی موبایل به دلیل وسعت کم و عدم نمایش همه مسیر‌ها و گزینه    ‎ها از نقاط ضعف این بازی محسوب می‎شود.

وسایل نقلیه موجود در بازی بسیار کارآمد هستند. شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و به همراه تیمتان با حداکثر 7 مسافر جابه‌جا شوید ولی این وسایل نقلیه معایبی نیز دارند. برخی از این وسایل نقلیه در بازی پابجی موبایل سرعتشان کند است و شما نمی‌توانید سریع حرکت کنید. همچنین به راحتی در تیررس دشمن قرار می‌گیرید.

برای دانلود بازی های بیشتر در نسخه های اصلی، مود شده یا هک شده یا پول بی نهایت از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

نقد بازی پابجی موبایل:

بازی pubg mobile

بازی PUBG Mobile از لحاظ گرافیکی و نورپردازی پیشرفت آنچنانی نداشته است و وضوح و کیفیت بسیاری از قسمت‌های بازی پابجی موبایل بسیار پایین است. البته نباید فراموش کنیم که این‌ها نیازمند سخت افزاری قوی هستند و اگر توسعه دهندگان قصد داشتند چنین امکاناتی را به بازی بیافزایند، خیلی‎ها از بازی کردن این بازی به دلیل سخت‎افزار بالا، محروم می‎شدند.

بازی پابجی موبایل در هر دو پلتفرم اندروید و آی‎اواس اجرا می‏‌شود. اما اگر دستگاهی با سخت افزار بالا داشته باشید، اصولا بیشتر از بازی لذت می‎برید. طبق گزارشات این بازی در دستگاه LG G6 و iPhone s5 که می‎توان گفت نسبتا سخت افزار پایینی دارند، به راحتی اجرا می‎شود، پس زیاد نگران سخت افزار گوشیتان برای انجام دادن این بازی نباشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، پینگ اینترنت است. اگر پینگ اینترنت شما بالا باشد، در حین انجام بازی پابجی موبایل روانی خواهید شد. بازی پابجی موبایل به یک اینترنت پر سرعت نیاز دارد تا بتواند به خوبی اجرا شود. البته لَگ های بازی که هر چند دقیقه یکبار اتفاق می‎افتد، طبیعی است و مرتبط با سخت افزار شما است، اما اگر این لگ‌ها بیشتر از چند ثانیه طول بکشند، باید فکری به حال اینترنت خود کنید.

در نهایت می‎توان گفت بازی پابجی موبایل جذاب است اما به اندازه نسخه کامپیوتری آن پرتنش و هیجان انگیز نیست. تعداد سرور‎های پایین‌تر و کمبود امکانات نسخه کامپیوتر موجب شده این بازی کمی توخالی به نظر برسد.

بازی PUBG Mobileعلاوه بر گیم پلی خوب، دارای عملکری مناسب است اما از لحاظ گرافیکی آنقدر‎ها راضی کننده نیست و نقطه ضعف این بازی نورپردازی و طراحی نامناسب برخی از بخش‎ها است. اما یکی از نکات قابل توجه تعداد کاربران این بازی است. بازی پابجی موبایل دارای یک میلیون بازیکن است و این بدین معناست که شما اگر اراده کنید می‎توانید به راحتی در این بازی تیم پیدا کنید و لذت ببرید.

در صورتی که با این توضیحات به بازی PUBG Mobileعلاقه‌مند شدید و می‌خواهید وقت خود را به یک بازی موبایل در سبک تیراندازی گروهی اختصاص دهید این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم

نقاط قوت بازی پابجی موبایل:

  • به خوبی سایر پلت فرم ها می باشد.
  • برای بازی کردن رایگان می باشد.
  • به روز رسانی های مرتبی دارد.
  • حالت های متفاوتی برای بازی کردن در آن وجود دارد.

نقاط ضعف بازی پابجی موبایل:

  • جایزه های موجود در این بازی کمی گیج کننده می باشند.
  • در بعضی از راه ها صفحه به هم می ریزد.

 

دانلود بازی پابجی موبایل:

دانلود بازی pubg mobile مود شده

در این بخش دانلود بازی پابجی موبایل برای اندروید نسخه اصلی با لینک مستقیم و همچنین نسخه مود شده یا هک شده یا همان پول بی نهایت در اختیار شما قرار می گیرد.

دانلود بازی PUBG Mobile از گوگل پلی

دانلود بازی PUBG Mobile با پول بی نهایت یا مود شده اینجا کلیک کنید

کلام آخر:

یک نتیجه کمیابی که راجع به این بازی وجود دارد، این است که این بازی هیچ وقت خسته کننده نمی شود شاید به این خاطر می باشد که هر ماهه برای نسخه موبایل آن به روز رسانی هایی عرضه می شود. نسخه بازی پابجی موبایل از هر لحاظ عالی می باشد. سعی کردیم با ارائه این نقد ازبازی PUBG Mobile شما را به حد کافی با این بازی آشنا سازیم و امیدوار است که این نقد از PUBG برای شما مفید واقع شود.

نظرات خودتان درباره بازی پابجی موبایل را برای ما ارسال کنید.

 اگر به نقد و بررسی بازی های موبایلی علاقه دارید، می توانید به صفحه اصلی سایت ما مراجعه نمایید و اطلاعات جامعی را در مورد این بازی ها به دست آورید.

مشاهده بازی های بیشتر در صفحه اصلی سایت