سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی Subway Surfers؛ موج سواران مترو برای اندروید و آیفون

دانلود بازی Subway Surfers؛ موج سواران مترو برای اندروید و آیفون

بازی Subway Surfers

در این مطلب به دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید و آیفون و همچنین نقد و بررسی بازی موج سواران مترو خواهیم پرداخت. سعی خواهیم کرد به نسخه های دیگر موجود این بازی و همچنین طریقه نصب آن هم گریزی بزنیم.

معرفی بازی Subway Surfers

بازی Subway Surfers یا بازی موج سواران مترو یک بازی اندروید محبوب بین کاربران موبایلی می باشد به طوری که بازی Subway Surfers در گوگل پلی بیش از یک میلیارد دانلود داشته است.بازی Subway Surfers از همان ابتدایی که موبایل های اندرویدی در ایران در حال انتشار و فراگیری بود ، محبوب و در دسترس بود و هست و در حال حاظر هم جزء محبوب ترین و پردانلود ترین بازی های اندرویدی جهان میباشد ! اگر اهل بازی باشید ، محال است که این بازی را انجام نداده باشید. بازی دارای گرفیک بالای می باشد که احساس خوبی را به شما در بازی می دهد همچنین در این بازی شما میتوانید به همراه دوستان خود به صورت آنلاین با یکدیگر بازی کنید . همچنین شما میتوانید از سایر بازی های موجود در سایت ما مانند بازی terraria، بازی Angry Birds 2و دیگر بازی ها دیدن فرمایید.

خلاصه بازی موج سواران مترو

بازی موج سواران مترو

شما در بازی Subway Surfers باید در مترو از دست ماموران فرار کنید در مسیر فرار خود باید موانع موجود را پشت سسر قرار دهید تا گرفتار ماموران مترو نشوید.

در بازی Subway Surfers شما در نقش یک دونده در خط مترو هستید و مامور قطار در تلاش است تا شما را بگیرد. باید از میان قطارهای در حال حرکت و ایستاده و موانع مختلف بدوید و از دست مامور قطار فرار کنید. برخورد با قطار و هر مانع دیگری موجب دستگیری شما و در نهایت باخت شما می‌شود. در ساب‌وی سورف بدوید، بپرید و به چپ و راست بروید و به راه خود ادامه دهید و سکه جمع کنید. همچنین می‌توانید با پوشیدن کفش پرشی یا سوار شدن بر اسکیت برد روند بازی را از یک نواختی خارج کنید.

هدف از انجام بازی Subway Surfers جمع آوری سکه و کلید میباشد ! با سکه هایتان میتوانید کاراکتر های جدید را باز کنید و با کلید هایتان هم میتوانید لباس های جدید شخصیت های مختلف را باز کنید.

دانلود بازی Subway Surfers پول بینهایت، هک شده یا مود شده نیز برای این بازی موجود می باشد ولی پیشنهاد ما به شما نیست.

ویژگی های بازی Subway Surfers

  • گرافیک بسیار بالا ، عالی و جذاب و مهیج
  • دارای گیم پلی سریع و هیجان بر انگیز
  • صدا گذاری مهیج و بسیار جالب
  • انتشار نسخه های مختلف در آب و هوا و تم های مختلف
  • تمام نشدن مراحل و بالا رفتن سرعت و هیجان بازی Subway Surfers با پیش رفتن بیشتر در بازی
  • امکان بروزرسانی و ارتقا شخصیت
  • ده ها ویژگی جالب دیگر …

نقد و برسی بازی موج سواران مترو

دانلود بازی subway surfers

بازی موج سواران مترو با گرافیکی مناسب و بالا و جلوه‌‌های صوتی هیجان انگیز، محیط بازی را برای شما جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند. گیم پلی این بازی ساده و روان هست و برای تمام سنین و افراد مناسب می‌باشد. این بازی اعتیاد آور شما را سرگرم می‌کند و رفته رفته امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تغییرات نسخه جدید بازی Subway Surfers

  • تور جهانی بازی Subway Surfers به میامی شگفت انگیز می رود
  • با سوپراستارهای بازیکنان لیگ ملی فوتبال تیم شوید
  • انجمن (NFLPA)
  • قفل شخصی NFLPA Surfers را باز کنید یا بسته مگا 6 در 1 را دریافت کنید
  • با تام بردی از خیابان های جشن میامی دور شوید
  • با ساکوون بارکلی توپ های فوتبال را جمع آوری کنید

دانلود بازی Subway Surfers

بازی Subway Surfers

دانلود بازی Subway Surfers با لینک مستقیم برای اندروید از کافه بازار

دانلود بازی Subway Surfers با لینک مستقیم برای آیفون  از اپ استور

از جستجوی عباراتی مانند بازی موج سواران مترو بی نهایت، دانلود بازی subway surfers پول بی نهایت، بازی subway surfers هک شده، بازی subway surfers مود شده به دلیل مسائل امنیتی و نصب خودداری نمایید.

سخن پایانی درباره بازی موج سواران مترو

در کل می توان بازی Subway Surfers را یکی از بهترین بازی های دونده بی نهایت به حساب آورد. سازندگان خیلی فعال هستند و هر چند وقت یک بار آپدیت جدیدی از بازی بیرون می دهند که ویژگی منفی این آپدیت ها این است که کمتر دیده شده آپدیتی برای از بین بردن باگ یا چیزی شبیه این بدهند و اکثر آنها برای جدید کردن شهری است که شما باید در متروی آن بدوید و اگر همه آپدیت ها را انجام می دهید فهمیده اید که تنها کاراکتر های جدید و اسکیت بورد های جدید در آنها تنها تغییر نسخه جدید نسبت به نسخه قبلی است. ولی این موضوع از خوبی و فانتزی بودن بازی نمی کاهد و گیم پلی دوست داشتنی آن همچنان سر جایش هست. و اخطار می کنم؛ اگر این بازی را خیلی دوست دارید، کمتر بازی کنید چون اگر خیلی بازی کنید احتمالا از آن خسته می شوید و حتی آن را پاک می کنید! همچنین از نصب نسخه های مود شده و هک شده و پول بی نهایت خودداری نمایید. نظر شما چیه؟ برای ماهم از تجربه بازی Subway Surfers بگید.

برای مشاهده بازی های بیشتر اینجا کلیک کنید.