سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین بازی های رایگان پلی استیشن 4

 

بازی های ps4

پلی استیشن 4 بدون شک یکی از برترین کنسول های تاریخ محسوب می شود. این کنسول از نظر فروش نیز عملکرد چشم گیری داشته و یکی از محصولات موفق شرکت سونی    (Sony) به شمار می رود. ما در این مطلب قصد داریم بهترین بازی های رایگانPS4را به شما معرفی کنیم.

با این که چند ماهی از عرضه کنسول های نسل نهم می گذرد، PS4هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و به این زودی ها به دست فراموشی سپرده نخواهد شد. پس اگر کاربر کنسول Playstation 4 هستند و دنبال بازی‌هایی می‌گردید که از نظر مالی شما را تحت فشار قرار ندهند، این مقاله را از دست ندهید. خبر خوب این است که بازی های رایگان و جذاب زیادی را می توانید روی این کنسول تجربه کنید. حتی اگر پس از مدتی خواستید از کنسول پلی استیشن 5 استفاده کنید، می توانید با آن نیز به تجربه بسیاری از این آثار بپردازید. برای دریافت این بازیهای پی اس 4 رایگان کافی است وارد فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن شده و با زدن یک دکمه، آثار مورد نظر را دانلود و نصب کنید.

فراموش نکنید که با داشتن حق اشتراک سرویس پی اس پلاس (PS Plus) می توانید هر ماه بازی های جدیدی را به صورت رایگان دریافت کنید. پس اگر تمایل دارید که بدون صرف هزینه بازی PS4 رایگان را تجربه کنید، لیست زیر و پی اس پلاس بهترین انتخاب ها را به شما ارائه می دهند.

بازی Genshin Impact

بازی رایگان پلی استیشن 4

این بازی جهان باز (Open World) در سبک JRPG بوده و استودیو MiHoYo وظیفه ساخت آن را برعهده داشته است. بازی Genshin Impact در تاریخ 7 مهر 1399 (28 سپتامبر 2020) عرضه شد و از آن زمان تا حالا آپدیت ها و بسته های الحاقی متنوعی دریافت کرده است. همین به روز رسانی ها موجب شد که کاربران بیشتری به سمت این اثر کشیده شوند.

شما در بازی Genshin Impact باید یکی از شخصیت های دختر یا پسر که خواهر و برادر هستند، انتخاب کنید. این خواهر و برادر از خانواده خود جدا شده اند و حالا باید در منطقه ای به نام Teyvat کاوش کرده و جواب سوال های خود را بیابند. شما در این بازی می توانید کنترل کاراکترهای مختلفی را در اختیار بگیرید و از مهارت های گوناگون شان بهره ببرید. بازی Genshin Impact به دلیل امکانات زیادی که در اختیار کاربران قرار می دهد، یکی از بهترین بازی های رایگان پلی استیشن 4 محسوب می شود.

راهنمای خرید کنسول دست دوم و استوک

بازی Call of Duty: Warzone

بازی های رایگان ps4

با این که بازی Call of Duty: Warzone در اسفند ماه 1399 (مارس 2020) عرضه شد و زمان زیادی از انتشار آن نمی‌گذرد، می توان آن را بهترین بازی بتل رویال (Battle Royal) حال حاضر دانست. این بازی از مرز 30 میلیون کاربر گذشته و توانسته طرفداران زیادی به دست آورد. البته نباید از محبوبیت این بازی متعجب شد. وارزون به 150 نفر اجازه می دهد که به صورت همزمان بازی کنند و حتی ویژگی کراس پلی (Crossplay) این اثر اجازه می دهد که شما با دوستان تان روی پلتفرم های مختلف آن را تجربه کنید. بازی وارزون هر هفته Mode های جدیدی دریافت می کند و پشتیبانی تیم سازنده در این مدت واقعا ستودنی بوده است. در نتیجه می توان بازی Warzone را یکی از بهترین بازی های رایگان این کنسول قلمداد کرد.

بازی Fortnite

بازی پلی استیشن 4

شاید بتوان بازی فورتنایت جذاب ترین اثر چند نفره رایگان در نظر گرفت.  این بازی را می توان رقیبی برای PUBG دانست، اما تفاوت اینجا است که این بازی PS4 رایگان از نظر بصری رنگ و لعاب جذاب تری دارد.

شما در بازی Fortnite با یک چتر فرود آمده و به محیط جهان باز این اثر پا می گذارید. در ابتدای کار هیچ سلاحی نخواهید داشت و باید برای تهیه تجهیزات مختلف در محیط بازی را جستجو کنید. حواس تان باشد که در هر لحظه احتمال دارد، بازیکن دیگری شما را هدف قرار دهد. بازی فورتنایت نیز کماکان آپدیت های جدید دریافت کرده و اسکین های مختلف به آن اضافه می شود. در نتیجه با توجه به این پشتیبانی خوب از طرف تیم سازنده، به نظر نمی رسد طرفداران آن به این زودی ها از تجربه اش دل بکنند. از همین رو می توان بازی Fortnite را یکی از بهترین بازی های رایگان PS4 در نظر گرفت.

نقد و بررسی بازی بایومیوتنت Biomutant

بازی Apex Legends

بازی پلی استیشن 4

بازی Apex Legends را می توان تلفیقی از بازی های Overwatch ،Titanfall 2 و آثار سبک بتل رویال محسوب کرد. این اثر شوتر اول شخص استودیو Respawn Entertainment به قدری خوب است که می توان آن را یکی از بهترین بازی های رایگان PlayStation 4 دانست.

شما در بازی Apex Legends پیش از ورود به بخش گیم پلی، باید یکی از قهرمانان لیست شده را انتخاب کنید. با هر بار تجربه بازی می توانید اطلاعات بیشتری از آن ها به دست آورید و در نتیجه پس از گذشت مدتی می توانید با شناخت بهتر وارد بازی شوید.

بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit

بازی های رایگان پلی استیشن 4

شاید بازی های Life is Strange و پیش درآمدش یعنی Life is Strange: Before the Storm را به دلیل هزینه ناچیزشان تجربه نکرده باشید. اما بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit از استودیو Dontnod Entertainment، کاملا رایگان است و هیچ بهانه ای برای تجربه نکردن آن ندارید.

این بازی در جهان مجموعه Life is Strange روایت می شود و وقایع آن به سه سال پس از نسخه اول برمی گردد. شخصیت اصلی بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit پسری 7 ساله به نام کریس (Chris) است که ما در این اثر با جهان او آشنا می شویم. گیم پلی این بازی طولانی نیست، اما در همین بازه زمانی کوتاه تجربه ای به یاد ماندنی به دست خواهید آورد. از همین رو می توان آن را یکی از بهترین بازی های رایگان Playstation 4 قلمداد کرد.

تاریخ انتشار بازی دایینگ لایت 2 (Dying Light 2) اعلام شد

بازی Smite

بازی پلی استیشن 4

بازی Smite اثری در سبک MOBA است که تلفیقی از ژانرهای اکشن سوم شخص، CO-OP، نقش آفرینی و شوتر محسوب می شود. این بازی PS4 رایگان به شما اجازه می دهد که به مرور زمان پیشرفت کرده و قدرت ها و مهارت های مختلفی کسب کنید. این اثر از جهات مختلفی به بازی Destiny شباهت دارد.

در بازی Smite بیش از 90 شخصیت قابل بازی وجود دارد که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند؛ از جادوهای متنوع گرفته تا مهارت های فیزیکی خاص. رایگان بودن بازی Smite موجب شده که تجربه آن بیش از پیش لذت بخش شود. در نتیجه این اثر را می توان یکی از بازی های جذاب رایگان نسل هشتم به شمار آورد.

بازی PS4 رایگان Paladins

بازی های رایگان ps4

بازی Paladins یک انتخاب خوب برای کسانی است که عاشق بازی های شوتر و پر از قهرمان هستند، اما نمی خواهند برای بازی Overwatch هزینه ای پرداخت کنند. شرکت Hi-Rez Studios از نظر طراحی کاراکتر واقعا خوب عمل کرده و بازی پر از شخصیت های مختلف با مهارت های گوناگون است. در بازی Paladins هیچ خبری از سیستم pay-to-win نیست و با خیال راحت می توانید به رقابت با دیگر بپردازید. Paladins با داشتن یک گیم پلی جذاب، یکی از بهترین بازی های رایگان را به ما ارائه می دهد.

بررسی و دانلود بازی Stardew Valley - دره استاردیو برای اندروید

سخن آخر

بازی های رایگان برای کنسول PS4 کم نیستند، اما ما در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین آثار موجود اشاره کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. به نظر شما جای چه آثاری در این لیست بهترین بازی های رایگان پی اس 4 خالی بود؟ درمورد آثار ذکر شده چه فکر می کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذراید.

برای بررسی بازی های روز دنیا از صفحه اول سایت ما دیدن کنید.