سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی و دانلود بازی Stardew Valley - دره استاردیو برای اندروید

بازی Stardew Valley

در این مقاله به برسی بازی دره استاریدو (Stardew Valley) برای اندروید خواهیم پرداخت. در ادامه لینک مستقیم دانلود بازی استاردیو ولی را برای شما مهیا کرده ایم. با بررسی و دانلود بازی دره استاردو با ما همراه باشید.

بررسی و دانلود بازی Stardew Valley - دره استاردیو برای اندروید

با بررسی و دانلود بازی دره استاردیو با ما همراه باشید.

معرفی بازی Stardew Valley

بازی Stardew Valley

Stardew Valley   –بازی دره استاردیو یک بازی زیبا و کلاسیک در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Chucklefish Limited برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین نسخه اش را حضور شما دنبال کنندگان این سبک بازیها داریم. در این بازی یک کاراکتر منحصربفرد برای خود بسازید و به حومه ی شهر سفر کنید ؛ جایی که در آن می توانید همراه با آرامش و بدون دغدغه به کشاورزی و ارتقاء خانه خود بپردازید و آیتم ها و ابزار جدیدی را برای بهبود کار خود تهیه نمایید. در میان مناطق مختلف به گشت و گذار بپردازید، با همسایه های خود صحبت کنید و کارهای مورد نیاز آنها و خودتان را انجام دهید. بازی Stardew Valley با گرافیک کلاسیک خود حجم کمی از فضای دستگاه اندرویدی شما را اشغال می کند و شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. اگر از طرفداران بازی های نقش آفرینی هستید و به این بازی علاقه مند شده اید همین حالا آن را دانلود کرده و پس از تجربه اش، به ما بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد؟! دوری از زندگی مدرن امروزی، رفتن به یک مزرعه دوردست، انجام کارهای کشاورزی و ماهیگیری و به طور کلی زندگی در یک دهکده بزرگ و تشکیل خانواده و گذران زندگی تمام چیزی است که در بازی تجربه خواهید کرد!

بازی استاردیو ولی ابتدا در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوز و مک و کمی پس از آن برای کنسول ها عرضه شد و با استقبالی عالی روبرو گردید و همین موضوع باعث شد تا به گوشی های موبایل نیز راه پیدا کند تا بازیکنان بیشتری بتوانند این بازی خارق العاده را تجربه کنند!

داستان بازی

بازی دره استاردو

پس از ورود به بازی Stardew Valley با چند نمایش کوتاه متوجه خواهید شد که قرار است از دنیای مدرن و البته کسالت بار خود خارج شوید و سپس وارد یک دنیای آرامش بخش شوید. داستان کلی دره استاردیو از این قرار است شما در اوج غرق شدن در دنیای مدرن، کسالت بار و روزمرگی خود نامه ای از پدربزرگ تان دریافت می کنید که در ان صحبت ار هدیه دادن یک مزرعه به شما شده است و قرار است آن را به اوج خودش بازگردانید! شما ماجراجویی خود را از اینجا شروع می کنید و با ایجاد قهرمان خود ادامه داستان بازی را رقم می زنید! پس از وارد شدن به این مزرعه بزرگ در می یابید که با یک زمین پر از علف های هرز روبرو اید و برای اماده سازی آن برای رونق باید ساعت ها وقت بگذارید، اما از ان ساعت هایی که به هیچ وجه متوجه گذران آن نخواهید شد! پس از کاشت انواع دانه های مختلف می توانید با چوب های در دسترس شرایط را برای دامداری نیز مهیا سازید! رفته رفته در می یابید علاوه بر کسب درآمد با کشاوری و دامداری می توانید به عمق معادن بروید و به استخراج مواد مسی، آهنی و … بپردارید! ماهیگیری نیز از جمله کارهای دیگری است که علاوه بر دادن آرامش به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید پول به جیب بزنید! به طور کلی عملکردتان را در طول روز مدیریت کنید و روزها، هفته ها، ماه ها و سال ها را پشت سر بگذارید و از یک زندگی روستایی در یک مزرعه پر رمز و راز لذت ببرید، البته حواستان باشد در طول این روزها به دلایل مختلف از جمله تغییر شرایط آب و هوایی باید حواستان به پیش آمد ها قبل از به اتفاق افتادن شان باشد ؛ بالاخره با یک بازی پیشنهادی اندروید روبرو اید که خیلی عمیق تر از این حرفاست! با دانلود بازی دره استاردو برای اندروید در ادامه با ما همراه باشید.

نقد بازی دره استاردیو

بازی استاردو ولی

در ادامه بررسی بازی stardew valley– بازی استاردیو باید گفت که تاکنون بیشتر از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.8 از 5.0 را از مجموع رای هزاران نفر کسب نماید و این آمار برای یک بازی پولی فوق العاده است. در بازی استاردیو ولی شما می توانید حیوانات مختلف را پرورش دهید، مزارع زیبا بسازید، خانه خود را سفارشی کنید، بخشی از جامعه باشید و با شرکت در جشنواره های مختلف ماموریت های جذابی را انجام دهید و از زندگی در یک مزرعه به دور از زندگی مدرن لذت ببرید. شما دارنده تبلت و گوشی های اندروید قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه خریداری شده و کامل اش به همراه دیتا به صورت رایگان از سرور های پر سرعت فارسروید اقدام نمایید. ما ، بازی استار ولی را در دو نسخه اصلی پولی و مود شده به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که در نسخه مود یک سری موارد مثل پول بی نهایت در اختیار خواهید داشت و روند بازی کردن را برای تان آسان تر می کند و این شما هستید که انتخاب می کنید از میان این دو نسخه کدام را نصب کنید اما حوب ما طبق وظیفه همیشگی مان هر دو نسخه را به صورت مجزا برای دانلود عرضه کرده.

در ادامه دانلود بازی استاردو ولی برای اندروید را با لینک مسقیم برای شما فراهم کرده ایم.

از مطلب بازی پابجی موبایل و بازی موج سواران مترو نیز دیدن کنید.

ویژگی های بازی استاردو ولی:

بازی استاردیو ولی

  • گرافیک 32 بیتی
  • گیم پلی طولانی حدود 50 ساعت
  • کاشت و برداشت انواع محصولات کشاورزی
  • وجود انواع ابزار آلات کشاورزی
  • نگهداری از انواع حیوانات مانند گاو – گوسفند – مرغ و ..
  • وجود چهار فصل 28 روزه بهمراه تغییر آب و هوا – فصل
  • سفارشی سازی کاراکتر بازی – زمین – خانه
  • شرکت در انواع جشن ها و مسابقات محلی
  • تشکیل خانواده و انتخاب همسر از بین 12 نامزد احتمالی
  • کاوش در غارهای اسرار امیز و مبارزه با هیولا ها
  • پشتیبانی بازی از صفحه تاچ اسکرین – جوی استیک – انواع کنترل های ورودی

در بخش بعدی لینک مستقیم دانلود بازی stardew valley برای اندروید را دراختیار شما قرار می دهیم.

از مطلب بازی ساکر استار و بازی اتاق جنگ نیز دیدن کنید.

دانلود بازی Stardew Valley :

بازی دره استاردیو

در این قسمت لینک مستقیم دانلود بازی Stardew Valley را به صورت اورجینال و دانلود بازیدره استاردیوبا پول بی نهایت و مود شده را در اختیار شما قرار داده ایم. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود بازی stardew valley با پول بی نهایت از اپلیکیشن ها

دانلود بازی stardew valley برای موبایل از مایکت

بازی stardew valley یک بازی دیتا دار است و دانلود بازی stardew valley بدون دیتا وجود خارجی ندارد .

پیشنهاد می کنیم بازی دره استاردیو را بهصورت اورجینال دانلود کنید و از دانلود بازی stardew valley با پول بی نهایت

و مود شده به علت مسایل امنیتی خودداری کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

ابتدا از طریق لینک دانلود مستقیم فایل اصلی یا مود بازی فایل مورد نظر خود را دانلود کنید .

سپس فایل اصلی بازی را نصب کنید ولی اجرا نکنید.

از طریق لینک دانلود مستقیم دیتای بازی فایل مورد نظر را دانلود و در گوشی خود اکسترکت کنید .

در ادامه فولدر اکسترکت شده با نام  com.chucklefish.stardewvalley را در مسیر حافظه گوشی خود Internal Storage  در قسمت Android درون فولدر obb موبایل خود کپی کنید.

نکته پایانی:

 

همان طور که گفته شد بازی دره استاردیو یا همان بازی Stardew Valley یک بازی نقش آفرینی بسیار جذاب برای اندروید است که با نصب و  اجرای ان وارد دره ستاره می شوید. شما زندگی شخصی خود را در این بازی خواهید داشت و می بایست برای اینده ی خود تصمیمی گیری کنید. شما باید از میان نامزد های مختلف شخص مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک زندگی خود تشکیل دهید. خانه و مزرعه ی خود را سفارشی سازی خواهید کرد و می توانید ساعت ها گیم پلی را در ان تجربه کنید. به رشد دادن انواع حیوانات و کاشت انواع محصولات در مزرعه ی خود خواهید پرداخت و می توانید در غار های اطراف خود به کاوش بپردازید و راز های جذابی را کشف کنید.

نظر خودتان را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید.

برای دانلود و بررسی بازی های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.