سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی و دانلود بازی Soccer Stars‏ - ساکر استار برای گوشی های اند

 

بازی Soccer Stars‏

بازی Soccer Stars یک بازی رایگان به سبک شبیه سازی و ورزشی محسوب می‌شود که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. در بازی ساکر استارز شما هدایتگر یک تیم 5 نفره هستید و می‌توانید به رقابت آنلاین با سایر گیمر های علاقمند بازی soccer starsبپردازید. هدف هر تیم هم در گل زدن به تیم حریف و برنده شده در بازی خلاصه می‌شود.


بررسی و دانلود بازی Soccer Stars‏ - ساکر استار برای گوشی های اندروید

گیم پلی و داستان بازی

گیم پلی بازی Soccer Stars تنها نقطه قوت اصلی آن به شمار می‌رود. در بازی Soccer Starsشما به صورت آنلاین مقابل رقیب‌هایتان قرار می‌گیرید. بازی به این شکل است که هر گیمر کنترل کننده 5 مهر بر روی میز بازی خواهد بود. این 5 مهره در واقع تیم شما را تشکیل می‌دهند. در هر یک از دو سمت یک دروازه قرار دارد و هر تیم باید سعی کند با ضربه زدن به توپ آن را وارد دروازه حریف نماید.

اما ضربه زدن به توپ در بازی زیبای Soccer Stars قوانین منحصر به فرد خود را دارد. هر بازیکن یک بار به توپ ضربه می‌زند و سپس باید منتظر حرکت بازیکن تیم مقابل باشد. برای ضربه هر بازیکن هم شمارش معکوسی در نظر گرفته می‌شود تا تلف کردن وقت در آن معنایی نداشته باشد. مسیر ضربه ای که با استفاده از مهره های خود به توپ وارد می‌کنید با توجه به معیارهای زیادی تعیین می‌شوند که کاملا واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند. بنابراین شما باید با دقت و استراتژی مناسب به توپ ضربه بزنید.

بازی Soccer Stars علاوه بر حالت تک به تک، تورنمنت های جالبی را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. برای ورود به هر تورنمنت باید ریسک کنید و مقدار مشخصی سکه را گرو بگذارید. ‌اگر بازنده شوید، سکه هایتان بر باد می‌روند و اگر برنده شوید جایزه ای فراتر از سکه هایی که ریسک کرده بودید دریافت خواهید کرد. مد های دیگری هم در بازی Soccer Stars ارائه شده‌اند که بر جذابیت آن می‌افزایند. در ادامه بازی ستارگان فوتبال مود شده و بازی ساکر استارز هک شده را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب سایت مانند بازی تراریا و بازی پرندگان خشمگین و بازی موج سواران مترو نیز دیدن کنید.

ویژگی های بازی Soccer Stars

بازی ساکر استارز

5 ویژگی که ساکر استار را جذاب و پر طرفدار کرده را در زیر بیان می کنیم.

  1. ساده است
  2. گرافیکی جذاب دارد
  3. از بین نمی‌رود!
  4. تنوع دارد
  5. بخش آفلاین دارد

به تکیک به شرح هرکدام می پردازیم.

ساده است

بایستی جمله «زیبایی در سادگی‌ست» را به‌راستی در بازی Soccer Starsمعنا کرد! در واقع بازی ساکر استارز به قدری ساده است که شاید تنها با 5 دقیقه، شما از کلیت بازی به راحتی سر دربیاورید و انجام آن را آغاز کنید. امری که در بازی‌های آنلاین امروزی به ندرت دیده شده و برای یادگیری در آن‌ها نیاز به ساعت‌ها وقت است.

گرافیک جذاب دارد

رنگ‌بندی، ظاهر منو، شکل مهره‌ها، طراحی زمین‌ها و… به شکل بسیار استادانه‌ای طراحی شده و از نظر بصری شما را جذب می‌کند. در واقع سازنده با هوشیاری تمام، طراحی بازی را به سمتی برده که شما از انجام آن لذت برده و گرافیک دوست داشتنی‌اش را تحسین می‌کنید.

از بین نمی رود

با توجه به اینکه بازی ساکر استارز به Play Games گوگل متصل است، شما می‌توانید از طریق سینک کردن بازی با جیمیل و یا حساب فیس‌بوک خودتان، همیشه بازی‌تان را حفظ کرده و سکه‌ها و پول‌های خود را در صورت عوض کردن گوشی موبایل‌تان نیز دوباره انتقال دهید. حتی قادر هستید تا در مینی کلیپ یوزر بسازید و در صورت عدم علاقه به همه این موارد، به عنوان مهمان بازی کنید. در واقع شما هیچ‌وقت نگران این نیستید که اعتبار به‌دست آمده را با تعویض تلفن همراه‌تان از دست بدهید.

تنوع دارد

شما سه بخش جذاب برای بازی کردن دارید. اول از همه، مسابقات رو در رو یا یک در مقابل یک است که هر فرد میزانی سکه را تعیین کرده و بر سر مجموع آن مسابقه می‌دهد. در این روش، شما می‌توانید 8 زمین مختلف را انتخاب کنید که برای ورود به هر کدام، بایستی بهای مختلفی را بپردازید و قوانین پیروزی (تعداد گل) نیز در آن‌ها متفاوت است. یک مرحله نیز وجود دارد که شما می‌توانید تمام دارایی خودتان را در یک بازی شرط ببندید، امری که یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود.

به جز آن، شما قادر به شرکت در 4 تورنمنت حذفی هم هستید که چندین بازیکن برای به دست آوردن کاپ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

همچنین در گزینه‌ای دیگر، به صورت آنلاین می‌توانید با دوستان خودتان بازی کرده و آن‌ها را به چالش بکشید.

بخش آفلاین دارد

بسیاری از بازی‌هایی که مبتنی بر شبکه و رقابت آنلاین هستند، بدون اینترنت هیچ کاربردی ندارند اما بازی ساکر استارز دارای مود آفلاین نیز است که شما می‌توانید علاوه بر سرگرم شدن بدون نیاز به اینترنت و سکه، مهارت خودتان را نیز در بازی بالا برده و یا بر روی یک گوشی، بازی soccer stars دونفره را بازی کنید.

دانلود بازی ساکر استارز

بازی ساکر استار

در این قسمت دانلود بازی soccer stars با لینک مستقیم و دانلود بازی soccer stars با پول بی نهایت و بازی ساکر استارز نسخه جدید را در اختیار شما قرار می دهیم امیدواریم که مورد پسند واقع شود.

دانلود بازی soccer stars با پول بی نهایت برای اندروید از براتو

دانلود بازی soccer stars برای اندروید از فارسروید

سعی کنید به جهت حفظ امنیت گوشی موبایل خود از دانلود بازی soccer stars مود شده و بازی فوتبال استار هک شده و بازی ساکر استارز پول بی نهایت خودداری کنید. لازم به ذکر است که بازی Soccer Starsفقط برای پلتفرم اندروید و بازی ساکر استارز برای ایفون عرضه شده است و بازی soccer stars برای کامپیوتر هنوز از طرف کمپانی سازنده عرضه نشده است.

از مطلب بازی پابجی و بازی اتاق جنگ دیدن کنید.

جمع بندی

در بازی Soccer Stars‏ که تا به امروز حدود 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین بازیهای ورزشی به شمار می رود ؛ شما می توانید رقیب خودتان را از میان میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا برای تجربه ی بک بازی فوتبال رومیزی هیجان انگیز  در بازی soccer starsدعوت کنید.

برای مشاهده بازی های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.