سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی Angry Birds 2 - پرندگان خشمگین

دانلود بازی Angry Birds 2 از گوگل پلی

در این مطلب به دانلود بازی دانلود بازی Angry Birds 2 - پرندگان خشمگین و نقد و بررسی این بازی و همچنین انواع نسخه های آن خواهیم پرداخت.

 

معرفی بازی Angry Birds 2  :

بازی angry birds 2 اندروید

 

محال ممکنه اندروید باز باشید و بازی Angry Birds 2 پرندگان خشمگین رو بازی نکرده باشید در کل هرکسی که گوشی هوشمند داره یک دستی هم توی این بازی داشته. منطق این بازی خیلی ساده است، پرنده ها رو شوت کن تا چوب ها، سنگ ها و یخ ها رو خراب کنند و خوک ها بمیرن! با این منطق خیلی ساده ، Angry Birds خیلی طرفدار داره. خب بریم سراغ نقد بازی که بازی تاک برای شما تهیه کرده. در اکثر انگری بردزهایی که بازی کردیم، هیجان و لذت خاصی را نیز همراه با آن تجربه کردیم. اما نسخه ی جدید بازی Angry Birds 2 شما را به چالش های بهتری دعوت می کند.امکانات جالبی به این بازی اضافه شده که بازیکن را بیشتر به بازی جذب میکند. ولی این بازی یک ایراد داره که ممکنه به مذاق بازیکن زیاد خوش نیاد. Rovio این انگری بردز رو به یک بازی نیمه Free To Play تبدیل کرده. یعنی اگه شما قلب ها تون یا کارت ها تون تموم بشه باید از فروشگاه های مرتبط اونا رو خریداری کنید.

 

خلاصه ای از بازی Angry Birds 2:

بازی angry birds 2

جریان بازی نیز بدین شکل است که خوک‌ها تخم پرندگان را دزیده‌اند و شما سرزمین‌های مختلف را فتح می‌کنید تا به تخم پرندگان دست یابید و البته در این حین دوباره تخم‌ها دزیده خواهند شد!

در پایان هر بخش غول آن مرحله وارد میدان خواهد شد و شما می‌بایست از طریق پرندگان دوست داشتنی خود به آن حمله کنید و پدر غول‌ها را نیز از بین ببرید!

نصب بازی Angry Birds 2:

بعد از نصب بازی Angry Birds 2 و دانلود دیتای مربوط به آن که حجم کمی دارد، وارد محیط جذاب این بازی شدیم. با وجود اینکه تمام بخش‌ها آشنا بودند اما از همان بدو ورود ما نیز به شادابی دنیای پرندگان خشمگین پیوستیم. محیط بازی و رابط کاربری آن بسیار جالب و گرافیکی ساخته شده است و تمام صفحات به خوبی نمایش داده می‌شوند و حتی اگر چندان هم به انگلیسی مسلط نباشید، همچنان قادر خواهید بود تا به سادگی وارد محیط بازی شوید و مراحل بسیاری را پشت سر بگذارید. شیوه بازی همانند نسخه قبلی است و در این نسخه نیز می‌بایست مرحله‌ای را به اتمام برسانید تا بتوانید به مرحله بعد آن دسترسی یابید و البته هر مرحله نیز از چندین بخش تشکیل شده است که تقریبا از یکدیگر مستقل هستند و می‌بایست آن‌ها را پشت سربگذارید و البته خوک‌های بد جنس را از بین ببرید. دانلود angry birds 2 برای اندروید:

دانلود بازی Angry Birds 2 از گوگل پلی برای اندروید

دانلود بازی Angry Birds 2 از اپ استور برای IOS

دانلود بازی angry birds 2 برای کامپیوتر

از دانلود بازی angry birds 2   بدون دیتا مود شده، دانلود بازی angry birds 2 هک شده و غیره خودداری کنید.

تریلر بازی Angry Birds 2 را از آپارات تماشا کنید.

ویژگی های بازی Angry Birds 2:

بازی angry birds 2 اندروید

  • شامل صدها مرحله مختلف برای آزاد کردن پرندگان دوست داشتنی بازی
  • حضور شخصیت های معروف نسخه های قبلی + شخصیت های جدید
  • انواع طلسم ها و قدرت های مختلف برای استفاده توسط بازیکنان
  • امکان بازی به صورت آنلاین با کاربران سراسر جهان با چالش های متعدد
  • بازی Angry Birds 2 در انواع مکان ها و محیط های متنوع و جزیره های مختلف
  • گرافیک خیره کننده اچ دی ؛ بسیار بهتر از نسخه های پیشین

سخن آخر:

بازی Angry Birds 2 پرندگان خشمگین را میتوان در یک جمله توصیف نمود، آن هم “بازگشت به ریشه های قبلی” است. این بازی پس از 6 یا 7 سال به سبک اصلی خود بازگشت ولی متاسفانه آلوده به سیاست های اقتصادی شرکت Rovio شده و گویی این شرکت در این بازی پرطرفدار، فقط به دنبال کسب پول است. هرچند در طراحی و ساخت این بازی نیز کم نگذاشته است.

مشاهده بازی های بیشتر در اینجا