سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی Devil May Cry 5 دویل می کرای

دانلود بازی devil may cry 1 برای کامپیوتر

در این مطلب به معرفی بازی Devil May Cry 5 و مختصری از بازی و همچنین سیستم های مورد نیاز برای نصب بازی در کامپیوتر و اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

معرفی بازی Devil May Cry 5

بازی Devil May Cry 5 سال 2019 عرضه شد و توانست با برگرداندن گیم‌پلی سریع و دیوانه‌وار این سری به بازیکنان، ستایش‌های بسیاری دریافت کند. حالا شرکت کپ‌کام تصمیم گرفته که این بازی را با قابلیت‌هایی بیشتر هم‌زمان با عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهم دوباره عرضه کند.

خلاصه داستان بازی Devil May Cry 5

مجموعه‌ی Devil May Cry داستان دیوی (شیطانی) به نام «اسپاردا» یکی شخصیت های بازی devil may cry و فرزندان او را روایت می‌کند که نسل‌ها با سلطه‌ی شیاطین و دیوها بر جهان انسان‌ها مقابله کردند. اتفاقات قسمت پنجم این مجموعه پس از نبرد «نیرو» با «فرقه‌ی شمشیر» و ماجراهای قسمت چهارم روایت می‌شود. اینبار شما کنترل سه شخصیت را در دست دارید و باید در برابر پادشاه شیاطین قد علم کنید. برخلاف نسخه‌های قبلی که با یک پیش درآمد کوتاه، شما را اندک اندک در بطن داستان قرار می‌داد، در این نسخه بازیکنان از همان ابتدای امر در دل نبرد با این پادشاه قدرتمند قرار میگیرد؛ نبردی که اگر بتوانید از آن سربلند بیرون بیایید، بازی Devil May Cry 5 را در همان اولین مرحله به پایان می‌رسانید! داستان Devil May Cry 5 از ماموریت دهم به اوج خود می‌رسد، جایی که شخصیت V از گذشته‌ی خود برای دانته می‌گوید. متاسفانه بیش از این نمی‌توان به بخش داستانی این بازی پرداخت، زیرا با این کار تنها لذت کشف اسرار آن از بازیکنان گرفته خواهد شد. روایت این بازی و خاستگاه پادشاه شیاطین، مانند قطعاتی از یک پازل است که هر کدام از سه شخصیت اصلی، بخشی از آن را برای بازیکنان آشکار می‌کنند و در نقطه‌‌ی اوج داستان با یکدیگر همگام می شوند. هرچند که برخی وقایع داستانی قابل پیش‌بینی است، اما روایت زیبای این اتفاقات باعث می‌شود تا Devil May Cry 5 داستانی دلپذیر و به یاد ماندنی داشته باشد. با این وجود مجموعه‌ی Devil May Cry هیچ‌وقت به داشتن داستانی حیرت انگیز و فوق‌العاده مشهور نبوده و قسمت پنجم آن هم از این قاعده مستثنی نیست.

نقد و بررسی بازی Devil May Cry 5

گیمرهایی که تازه با این مجموعه آشنا شدند شاید در وهله اول کمی گیج شوند. چرا که در چند ماموریت ابتدایی با سیلی از کاراکترها و حوادث روبه‌رو می‌شوند که آشنایی درست و حسابی با آنها ندارند. اما تکنیک روایت قصه به صورت موازی که در گذشته در بازی Devil May Cry 2 شاهد بودیم این بار توانسته به جذابیت قصه بیفزاید. در هر صورت اگر آشنایی کمی هم با مجموعه DMCداشته باشید کاملا در جریان هستید که در هر قسمت، دانته و دوستانش باید با شیاطین مختلف دست و پنجه نرم کنند که معمولا یا به صورت مستقیم یا به صورت غیرمستقیم رد پای ورجیل، برادر شرور دانته در پی‌رنگ داستانی دیده می‌شود. به همین خاطر بازینامه‌نویسان بازی Devil May Cry 5 تصمیم گرفتند کمی آب و تاب به این ماجرا بدهند. از طرفی ارزش تکرار بازی را نیز بالا ببرند. چرا که بعضی از مراحل بازی به شما حق انتخاب می‌دهد که با کدام کاراکتر به بازی می‌پردازید. بسته به انتخابتان، مسیر مختلفی را تجربه می‌کنید. هر چند در نهایت هر سه مسیر به بیک شاهرا منتهی می‌شود. به عبارتی ساده‌تر فرض کنید قرار است سه نفر از نقطه A به نقطه B روانه شوند. این سه نفر شاید مسیر حرکتشان با یکدیگر متفاوت باشد ولی هر سه نفر در نهایت به نقطه B می‌رسند. به همین علت بازی Devil May Cry 5 از لحاظ روایت داستانی کاری کرده کارستان! اگر بگوییم روایت DMC 3 از روایت ماجرای بازی Devil May Cry 5 سه-صفر عقب است، اغراق نکرده‌ایم.

تریلر بازی Devil May Cry 5

در این تریلر بازی دویل می کرای، کارگردان ضمن صحبت در مورد جو کلی کمپانی کپکام و همکاری‌هایی که در حین ساخت بازی بین هر یک از اعضا صورت می‌گیرد، بخش تمرینی Void را نیز به نمایش گذاشت که در آن بازیکنان می‌توانند با قرار گرفتن در برابر دشمنان مختلف، قدرت‌های متنوع شخصیت نرو و همچنین سلاح‌های متفاوتی را که در اختیار دارد، امتحان کنند و سبک مبارزه خود در بازی Devil May Cry 5  را ارتقا دهند.

تریلر بازی Devil May Cry 5 را در آپارات مشاهده کنید.

بازی devil may cry 5 گیم پلی

هدف بازی این است که بر روی کنسول‌ها به مانند نسخه‌های قبلی با نرخ فریم 60 اجرا شود.

طراحی مراحل بازی گسترده تر از نسخه‌های قبلی بوده اما نه به مانند بازی های جهان بازی چون Dark Souls    . حرکت شخصیت های بازی در خارج از مبارزات کمی ساده تر شده به طوری که با محیط باز وگسترده بازی هم خوانی و سازگاری بیشتری داشته باشد. ساختار مراحل بازی کمی گسترده تر بوده تا تجربه بهتر و روان تری را ارائه دهد.

طراحی مراحل بازی و گشت و گذار در آن تقریبا مشابه Bayonetta     است منتها با سکانس‌های اکشن در میان پرده‌ها ولی بدون رویداد‌های فوری. به طور کلی رویداد‌های فوری در سری بازی‌های DMC وجود نداشته اند.

هیچ نوار استقامتی در بازی وجود ندارد.

Devil May Cry V به سبک بازی‌های Musou( مبارزات یک به هزار) نخواهد بود ولی در طول بازی مراحلی وجود دارند که شما نسبت به گیم پلی نسخه‌های قبلی با تعداد بیشتری از دشمنان باید مبارزه کنید.

بازی دارای ویژگی‌های آنلاین نیز می باشد اما قطعا بخش چند نفره ای و مبارزات PvP در کار نخواهد بود.

سیستم مبارزات و به خصوص جاخالی دادن در بازی دوباره باز سازی شده و به نظر می رسد جاخالی دادن در بازی راحت تر و روان تر خواهد بود

دوربین بازی هنگام مبارزات کمی دورتر می شود به طور کلی سازندگان تغییرات پویا و جدیدی را در سیستم دوربین بازی طراحی کرده اند که بسیار به آن افتخار می کنند.

قابلیت انتخاب مراحل بازی به مانند نسخه‌های قبلی امکان پذیر است.

انیمیشن‌های بازی به گونه ای طراحی شده اند که دیگر کمتر شاهد انیمشین‌های زمخت بوده و تمرکز بیشتر بر روی فیزیک لباس‌ها است به گونه ای که دیگر شاید شمشیر دانته به خصوص در هنگام راه رفتن در لباس او فرو نمی رود. سیستم مبارزات و انیمیشن بازی در هنگام مبارزه بسیار زیبا و روان خواهند بود.

سازندگان بر روی باس‌های بازی کار کرده و بسیاری از آن‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی داشته اند. به طور مثال یکی از باس‌ها قادر است در هنگام مبارزه در قسمت های مختلفی از محیط بازی جابجا شود

سیستم شیوه مبارزات و رتبه‌های مختلفی که بازیکن بر اساس شیوه مبارزات خود به دست می آورد نیز در Devil May Cry V حضور داشته و به مانند نسخه‌های قبلی خواهند بود اما با کمی تغییرات جزیی. با توجه به رنک و شیوه مبارزه شما در باز دشمنان نیز واکنش‌های متفاوتی خواهند داشت. البته سازندگان این سیستم را بازسازی و به گونه ای آن را طراحی کرده اند که بازیکنان نسبت به عنوان DMC4 تجربه آسان تری داشته باشند.

می توانید یک شیوه مبارزه را یاد گرفته و بر روی همه دشمنان آن را اجرا کنید؛ هیچ مشکلی وجود ندارد ولی شیوه‌های مبارزه مختلف می تواند در مقابله با دشمنان گوناگون از جمله باس‌ها مزیت‌های متفاوتی را به همراه داشته و عبارت دیگر بیشتر به دردتان می خورد.

بر خلاف گذشته محیط بازی و سیستم مبارزات آن بیشتر به هم پیوسته خواهند بود. به بیان ساده تر محیط بازی در روند مبارزات ممکن است تاثیر گذار بوده و در تعامل با آن باشد نه این که به آن آسیب بزند.

سیستم تخریب و یا دگرگونی محیط بازی به طور پویا تری طراحی شده اما تا به حال آن چه که مشاهده می شود، در مقیاس و حد و اندازه عنوان DmC نیست.

اگرچه عنوان Devil May Cry V یک بازی جهان باز نیست اما در ساخت آن از عنوان Dragon’s Dogma نیز الهامات بسیاری گرفته شده است.

گیم پلی بازی بازی Devil May Cry 5 را در یوتیوپ مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز برای بازی devil may cry 5 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای DMC 5

  • سیستم عامل: نسخه 64 بیتی ویندوز 7، ویندوز 8?1 و ویندوز 10
  • پردازنده: Intel® Core™ i7-4770 3.4GHz     یا بالاتر
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX760    یا بالاتر
  • دایرکت‌ایکس: نسخه 11
  • فضای خالی مورد نیاز: 35 گیگابایت

نکته: استفاده از کنترلر پیشنهاد می‌شود و برای فعالسازی بازی اتصال به اینترنت نیاز خواهد بود.

ایده آل ترین سیستم مورد نیاز برای اجرای DMC 5

  • سیستم عامل: نسخه 64 بیتی ویندوز 7، ویندوز 8?1 و ویندوز 10
  • پردازنده: Intel® Core™ i7-4770 3.4GHz یا بالاتر
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX960 یا بالاتر
  • دایرکت‌ایکس: نسخه 11
  • فضای خالی مورد نیاز: 35 گیگابایت

نکته: استفاده از کنترلر پیشنهاد می‌شود و برای فعالسازی بازی اتصال به اینترنت نیاز خواهد بود.

نتیجه گیری

Devil May Cry 5 Special: Edition در نگاه اول همان بازی Devil May Cry 5 اما از دید ویرجیل و خط داستانی مخصوص است. نحوه مبارزات و قدرت شیاطین شباهت زیادی به نسخه پیشین دارد. همه قابلیت‌های جدید سرگرم کننده هستند ولی انتظار تغییرات بزرگی نداشته باشید.

کپ‌کام در تاریخ 15 دسامبر 2020 (25 آذر) شخصیت ورجیل را به عنوان DLC برای رایانه‌ها و کنسول‌های نسل هشتم منتشر می‌کند. این DLC شامل تمامی به‌روز‌رسانی‌های فنی و سایر خصوصیت‌های نسخه جدید نیست. اما حداقل می‌توانید شخصیت جدید را با قیمت مناسب 5 دلار تجربه کنید.

برای مطالعه مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید.